(word) فایل ورد پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل

nx

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

nx دارای 45 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن nx :

اسلاید 1 :

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبارکباد

از اینکه تلفن همراه خویش را خاموش می کنید متشکریم

اسلاید 2 :

چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟

تعریف روابط عمومی

تاریخچه روابط عمومی ( ایران و جهان )

وظایف روابط عمومی

روابط عمومی کارآمد

تکنیکهای روابط عمومی سنتی

روابط عمومی الکترونیک

تکنیکهای روابط عمومی مدرن

اسلاید 3 :

چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟

ارتباطات زیربنای توسعه

روابط عمومی ابزار اطلاع رسانی دولت

روابط عمومی ابزار کاهش شکاف دولت-ملت

ضعف دستگاه اطلاع رسانی دولت

اسلاید 4 :

تعریف روابط عمومی

1- كوشش مدیران برای ترغیب مردم  یا نفود در افكار آنان از طریق وسایل ارتباطی

2- تلاش ها و اقدام های آگاهانه ، برنامه ریزی شده برای استقرار و كسب تقاهم متقابل بین یك سازمان و گروهها

3- كوششی برای تاثیر گذاری و  ایجاد تغییر در افكار عمومی

4-انتقال و تجزیه تحلیل نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان و برعكس   

5- آیینه تمام نمای یك مؤسسه

اسلاید 5 :

تعریف روابط عمومی

6- اطلاع از افكار عمومی ، سنجش و ارزشیابی

7- چشم ، گوش و زبان سازمان   

8- داشتن رابطه خوب با دیگران

   9-اقدام به كارهایی برای افزایش و تقویت رابطه با مردم    

10- مدیریت ارتباط میان یك سازمان و افرادی كه با سازمان سر و كار دارند

11- هنر كاربرد خردمندانه از رسانه های جمعی برای نفوذ در افكار جمعی

اسلاید 6 :

تعریف روابط عمومی

    روابط عمومی ، وظیفه مدیریتی و روشنی است که برای ایجاد و نگهداری راه ها و خطوط متقابل ارتباط ، درک ، پذیرش و همکاری بین یک سازمان و مردمی که با آن سر و کار دارند ، کمک می کند و این مسئله مستلزم داشتن مدیریت مسائل با بحث ها و موضوعاتی است که مدیریت را برای اطلاع داشتن و پاسخگویی به افکار عمومی آماده می کند ( تجزیه و تحلیل 472 تعریف – رکس هارلو)

اسلاید 7 :

جهان : در سال 1906 میلادی توسط خبرنگار

(آی وی لی )) – نیویورك آمریكا – شرکت  راه آهن

ایران :در سال 1330 شمسی دكتر حمید نطقی – شرکت نفت ایران و انگلیس

( پدر روابط عمومی ایران )

اسلاید 8 :

نظریه تبلیغات یا مطبوعاتی در روابط عمومی( یکسویه – دروغ )

نظریه اطلاع رسانی یا اطلاع عمومی( یکسویه- حقیقت )

نظریه الگوی دو سویه نا همسنگ ( سازمان محور)

نظریه الگوی دوسویه همسنگ ( مخاطب محور)

اسلاید 9 :

1- شناخت مسئله یا مشکل

2- برنامه ریزی( چه باید کرد؟،چرا؟چگونه؟)

3-اجرای برنامه

4-ارزیابی

اسلاید 10 :

سبک کلاسیک یا سنتی (تنها اجرای تصمیمات مدیر)

سبک ایدئولوژیک (قبولاندن غیر علمی و یکطرفه به

مخاطب) – ایران بعد از انقلاب

سبک اندیشه (دموکراتیک،مشارکتی،درگیری پویای مخاطب )

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی nx آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل nx و بررسی کامل هدایت میشوید

nx

دانلود این فایل